Riešenie spoločnosti Slido používa takmer 7 miliónov používateľov
mesačne. Poskytuje im platformu na zapojenie publika, ktorá umožňuje
v reálnom čase vyhodnocovať spätnú väzbu účastníkov pred, počas a po
mítingu, alebo stretnutí. Využíva pritom rôzne formy dotazníkov, kvízov,
hlasovania, grafického znázornenia vo forme word cloudu a ďalších
nástrojov.
Účastníci stretnutia sa pripoja pomocou svojho smartfónu, tabletu alebo
počítača s využitím špeciálneho kódu podujatia alebo odkazu bez toho,
aby museli čokoľvek inštalovať. Po pripojení sa môžu zapojiť do
hlasovania, klásť otázky a dať najavo svoju spätnú väzbu. Široké
možnosti zapojenia používateľov pomôžu dosiahnuť, aby sa každý mohol
priamo zapojiť do diania bez ohľadu na to, či sa na mítingu zúčastní
osobne, alebo na diaľku.